Administrare de personal
- Gestionarea dosarelor de personal ale angajaților Beneficiarului,
- Întocmirea si gestionarea documentelor de evidență a personalului
- Întocmirea contractelor individuale de muncă, actualizarea lor conform cerințelor legale, recomandări privind clauzele contractuale,
- Întocmirea actelor adiţionale la contractele individuale de muncă si a minutelor de informare,
- Întocmirea actelor adiţionale cuprinzând clauzele specifice ale contractelor de muncă: clauza de mobilitate, clauza de neconcurență, clauza de formare profesională, clauza de folosință laptop, telefon, autovehicul,
- Întocmirea contractului de garanție pentru gestionari,
- Întocmirea deciziilor privind suspendarea si încetarea contractelor individuale de muncă si efectuarea modificărilor în ReGES,
- Completarea si actualizarea informațiilor privind funcția de bază, persoane în întreținere, Case de Sănătate, coasigurați, realizare de alte venituri,
- Actualizarea codurilor ocupațiilor conform codului COR,
- Completarea si transmiterea ReGES conform cerințelor legale
- a contractelor individuale de muncă,
- a modificărilor intervenite prin actele adiționale de modificare a clauzelor prevăzute în contractele individuale de muncă,
- a deciziilor (actele de suspendare si actele de încetare a contractelor individuale de muncă),
- a schimbărilor intervenite în actele de identitate, în starea civilă sau pregatirea profesională a salariaţilor,
- Întocmirea adeverinţelor de vechime si de salariu pentru salariaţi,
- Întocmirea adeverinţelor de somaj pentru salariaţi,
- Generarea si transmiterea de rapoarte specifice Word/Excel/pdf.